שופינג ברומה

השלכתי מטבע לתוך מזרקת טרווי לחזור ברומא. הלכנו על איפה המלצתי. עברתי ברגל בכל האזור ההיסטורי ברומא מקצה אחד לשני, מספר פעמים. בגלל זה עשיתי, אבל החום מגיע המסלול המלא.
הייתי רק עם החבר שלי, חגגתי שם ב 23 במאי, כאשר אנחנו ביחד 7 שנים (בה נכחתי זה ראלי סיטרואן, בחרתי את numarul23 מיוחד-זכינו הנסיעה לרומא בשביל שנינו, החלטנו ללכת לנו לתפוס את היום שלנו שם).

אף פעם לא עשיתי כלל, כי לא מצאתי משהו לאהוב בפרט, ואני לא משוגע. כדי לקנות משהו רק כדי לומר “אני. עשיתי קניות” בדיוק קניתי פרח, בעציצים, אשר די קשה אלק לשדה התעופה במכונית. עכשיו זה בחוץ בשמש ובאוויר תקווה לגדול ולטפס בכל רחבי הבית, יש לי סביבה ביתית. אתה רואה בתמונה, זה הצמח עם פרחים לבנים קטנים, שנרכשו קמפו די פיורי.
לבשתי ג’ינס, קרועים החבר Allsaints טיולים מסביב לעולם אליוט הנוכחי, חולצה לבנה, לבן H M & H חולצה & ז, החולצה מגזרות במרס טופשופ ז’קט קטיפה כחול Macarty, להתלבש בכחול מנגו, כסף חצאית אמפוריו ארמאני, מעיל עם זנבות, למיין כל הקדושים ג’ינס אברקרומבי Fitch עור &, מיון זארה, חולצת המשי במין, הן בציר ג’ינס, חולצת ג’ינס זארה, טופשופ העליון אפור העליון כתום עור הז’קט COS, קרקס & ושות’, טופשופ המנוקדת גשם קייפ, מעטפה חומה הבציר, כתף התיק, אמפוריו ארמאני flats הכי נוח בעולם! השתמש תמיד טיולים, זארה, טופשופ, נעליים espadrille צהוב טריז 2012 גברים בעירום אנדרה, H & מ’, שרשרת זהב צמיד עם הזהב היפי היפי לנער, מנגו השרשרת ג’ירפה, טורבן מאולתר של צעיף.

סגור לתגובות.