ניו זילנד נסיעות רשמים ותמונות

על הדרך Rotorua למערות Waitomo הפסקתי לצעוד לתוך העולם הקסום של נוצץ שנתן לך את הרושם כי אתה תחת שמים מלאים כוכבים. אחרי Waitomo אחרי הרבה של הצילומים של מישורים צפוי גמר של הסרט ההוביט, הטבעות. הלכתי באחוזה של האיכר, ניגשתי אל העולם אלכסנדר של הצילום. 2 שעות יש להחזירה ילד ואני נהנית כל קישוט. הכל טוב מאוד שוחק. כל תיבה של ההוביט היה שונה: זה היה אחד של הדייגים, נפח, המשתרע משני צידי העליון של הגבעה, של בילבו באגינס. לקראת הסוף שתינו של הבירה, הזורמים פה בירה בפונדק המפורסמת בכפר. יש לא נמשכה זמן רב, הגענו ב אוטרכט. הריח של גופרית מורגשת בכל מקום, אבל לאחר זמן מועט מאוד רגיל. בערב יצאנו במרכז אותי החוצה רוסטביף עסיסי. עליך במיוחד כמו רוסטביף כאן הוא באותו המחיר בעוף צלוי, אז ניצלתי כל פעם היה לי את ההזדמנות, ראיתי את זה.

איך נשארתי ב נכחתי הופעה של המאורים המפורסם עם הריקוד שלהם, האקה אנחנו מוגשת ארוחת הערב על ארתור, שוטטנו למטה בפארקים של o Te Puia ווואי טאפו, הערצתי את מעיינות חמים ויפה גייזרים, להקשיב אגדות ואיפה הכרתי אנשים גאים מאורי זה ולהתקדם עם המסורות נשמר  קדמונים. מפורסמת גילופי עץ אתה רואה כאן על כל צעד ושעל ולהתפעל כל פרט מהם. כמעט כל הפסלים ניתן למצוא אלוהים אשר הם עדיין מאמין. בנוסף, גילופים מאורי, בגדים של סיבים טבעיים, אבל תכשיטים ירוקים ואבן או ג’ייד.

הינו אתר נופש המפורסמת עם מרחצאות תרמיים ובוץ אשר משמשים מאז ימי קדם לטיפול במפרקים. המרחצאות הישן כבר הופך ספא בו תוכלו להירגע היום מותר.

סגור לתגובות.