טיול ברכב בסיציליה – איטליה

גם אם אתה משתמש Waze בסיציליה, לא ראיתי שוטרים עם מצלמות. במקום זאת, ראיתי מכ מים רבים, חלקם מתפרסמים יישומים, וחלק אינם, במיוחד אלה על צד קטן יותר כבישים, דרך כפרים. שים לב המהירות!

הכבישים הינם ניגודים, דומים מאוד לאלה ברומניה. אם אתה לזרום על הכבישים “של המדינה”, חלקם מאוד רע, עם מהמורות בליטות. אם אתה תיסע בכביש המהיר תשלמו תוספת (יש לעבור לתוך הבית, “bigletteria”). כמה כבישים אותנו, הופעת שם הן מנהרות רבות, עשוי היטב. אחרים. המהירות המרבית היא 100-110 קמ”ש, 130 ק מ הלוך ושוב/ה בין קטניה ופלרמו מנהרת 77, חלק מהכביש המהיר.

הכספומט תמצאו די בכל המקום בערים הגדולות, הנפיקו מספר מרבי של 250 יורו בטרנזקציה. אתה יכול לשלם הרכישות שלך באמצעות כרטיס כזה בכל המקום, כולל תחנות הדלק, ואהבתי מאוד כמעט בכל מקום שאתה מקבל, אפילו מס שובר לחנויות מופנמים או קטן חווה. רוב התחנות אוטומטית (כמו Rompetrol), הכנס את הכרטיס, העלה אותו בעצמך.

כדי ללכת הר אטנה ממילנו טאורמינה (taormina) או ישנם מעגלים יום או חצי יום במשרדי הנסיעות. חצי יום עולה 45 יורו cam, כולל הדרך הבסיס 2000 מ’ גובה, את העלייה ברכבל וג’יפים רכיבה עד מעל 3000 מטר כדי לראות את המכתש. טיולים מאורגנים הם נעשים על ידי מינימום של 8-12 אנשים, מחוץ לעונה הם יום שלישי ויום שבת. החלופה היא לשכור רכב וללכת עד 2000 מ’, תוכלו לבקר מכתש, ויש שם רחוק יותר אתה יכול לטפס הרכבל לבד.

סגור לתגובות.