הכנות לטיול בהודו

מוקדם בבוקר עשיתי חיסונים בהודו בדוכן עקצה פעמיים, אחת בכל יד: חיסון (עבור חיסון פעיל נגד דיפתריה, טטנוס, פוליו) (נגד טיפוס הבטן). אם היה לי לעשות היה אמור לכאוב לי רגל! . יש לי (כדורים), נגד malarariei, אשר לא יצא לי, מתי זה קרה במלזיה-נלקח פעם בשבוע, שבוע לפני היציאה ועוד שניים לאחר שחזר, אז 6 כדורים במקרה שלי. בבקשה חבר’ה אם אתה מוריד על בית מרקחת לבקש Eloquine שאינו נמצא בקלות, להכיר אותי לקנות גלולות שם; עדיין יש לי זמן בשביל , אל תאיץ. אז אנחנו כבר מתקדם כרגע עם הודו.

הכותרת אומרת פחות או יותר כל… . כן, אני עוזבת בעוד בהודו. . קניתי כרטיסים כבר, אני טסה עם אארופלוט במוסקבה עם . אל תשאל אותי כמה שעות, גם אם עוברים 5 שעות באוויר לא הגיוני לספור טנזניה אותם מצד שני. זה יהיה עצירה ארוכה אז אני אנסה להבין את ההיגיון ויזת־מעבר ולבקר במשך מספר שעות, מוסקבה. אבל זה לא על רוסיה אלא על הודו. יעד שאליו אני חולם כבר כמה זמן, אבל מעולם לא מצאתי את “המומנטום” לעשות זאת.
אני רק הופכים את הטיולים שלי במשך מספר שנים. ערכתי חיפוש עבור כרטיסי טיסה הזול ביותר (חלקם היו זולות עם השקת 440 יורו, אך לא היו בתקופה שיש לך) ואני קניתי רק באינטרנט. אני עוזב על אוגוסט 18, נשאר ער ב- 4 בספטמבר.
אני אנסה לשמור על בקתת עץ קטנה כאן, עבור אלה שרוצים להגיע אי פעם בהודו. בבקשה בנות, אם יש לך הצעות/טיפים הקשורים ליעד זה לדעת כי כל הודעה אני e. חשוב לדעת כי כבר יש לי כרטיסי טיסה, אז אל תוותרו עליו!
עד כה היינו לתת יורו 580 על כרטיסי טיסה. פחות או יותר, אמרתי אתה יכול למצוא יותר זול, אבל מצאנו את עצמנו בכל פעם בדקה האחרונה. אני אומר “אנחנו” כי אנחנו פריקים תיירים 4 (, R, ואני עוד זוג שאיתו הייתי כבר מספר פעמים, אנו מתאימים באופן מושלם לטיולים). בנוסף, אל תשכח שיש הכל מאוד זולים (לינה, מזון וכו ‘). פיניתי כשהייתי במלזיה אשר, בדרך כלל על יעדים רחוקים יותר אם עולים הרבה, אבל יש לעשות חיסכון גדול, ובסופו של דבר אתה יוצא עם חופשה זולה יותר מאשר באירופה. לדוגמה בטבלה עלות רומא או פריז סביב 15-20 יורו. מלזיה עם יורו 5 אוכלים . ממה שאני מבין, הודו הוא זול מאוד, זאת כמובן אם לא תבחר לאכול באתר הנופש-המותרות (מה שאני לא אעשה).
אני לא אוהב. את הכל כלול-. לא- תהיה חופשה ברמה של 5 כוכבים, כי אחרת אני בחרתי הודו. אני הולך ללכת עם תיק הגב שלי מאחור ולבקר. כמה שיותר כמעט 3 שבועות.
אל תשכחו: אם יש לך הצעות, המלצות על אתרים שונים, בלוגים שלדעתך עשויות להיות שימושיות לשלוח אותם לי, בבקשה. תיעדתי את החתול, אבל לא מספיק, 2rucsaci שלי היה מועיל. אנחנו רוצים לנסוע ברכבת מעיר אחת לאחרת או לשכור מכוניות. אין לנו שום דבר אירגן הודו כרגע מאשר מטוס, אשר יאפשר לנו ב- Dehli חדש ב-3 בבוקר!
עכשיו אני משאירה אותך עם. כמה תמונות שיכנעתי אותך שאתה צריך לראות את זה במו עיניי:

סגור לתגובות.