סרי לנקה – אתרים מומלצים למטיילים

ישנם המון אתרים אותם לא כדאי להחמיץ במהלך ביקורכם באי סרי לנקה המרהיב סרי לנקה. אדמ’ס פיק הוא נקודת תצפית הנמצאת בגובה 2,223 מטרים והיא אתר עלייה לרגל והאמונה אומרת ששם נמצאת טביעת רגל אמיתית של בודהה. משם ניתן לראות נופים מדהימים. שם המקום נקרא כך בשל האמונה שזה המקום הראשון בו דרכה רגלו של אדם לאחר שהושלך מגן העדן. בכדי להגיע למקום זה עליכם להגיע אל העיירה דלהאוס שנמצאת כ- 33 קילומטר מהמקדש.
אתר נוסף אותו לא כדאי להחמיץ הוא שרידיה של העיר Anuradhapura השרידים נותנים מושג על תרבות הסינהלה שהתקיימה למעלה מאלפיים שנה, עיר זו שימשה בתור העיר בירה עבור מלכים.

קולמבו היא העיר בירה של סרילנקה וזו העיר הגדולה ביותר באי. בעיר נמל משגשג, שווקים וניכר בא גם סגנון קולוניאלי. העיר תוססת, רועשת ומרגשת בצבעייה. כמו כן נמצאים בעיר כמה מהבניינים הגבוהים ביותר באסיה ועם זה נשמר הצביון המסורתי של המקום.
אתרים נוספים עליהם לא כדאי לוותר בעת הביקור ביער קולמבו הוא המוזאון הלאומי, גן החיות בו תוכלו לראות חיות אקזוטיות למיניהן וה- Galla Face שהייתה עיר הביר בימי השלטון ההלונדי.
בעיר קולמבו ישנו קניון בשם MC ושם תוכלו למצוא דוכני מזון מהיר כמו KFC המוכר לנו והכי חשוב שירותי אינטרנט במחיר מוזל. תוכלו למצוא בנוסף גם עותקי של סרטוני DVD במחיר מוזל ובאיכות טובה. טיול סרי לנקה זה חוויה מומלצת כי עוד מקומות כאלה בעולם.

תגובה אחת על סרי לנקה – אתרים מומלצים למטיילים

כתיבת תגובה