חבילות נופש באיים מלדיביים

מלדבים מוכרים בעל העולם ברמת המעולה של בתי המלון ובמיוחד בגלל שמלונות כל במלדיבים לא ניתן למצוא בשום מקום אחר. הינה בהמשך כמה מלונות מעולות:

מלון Sun Island
המלון, ששוכן בחופו המדהים של האי Nalaguraidhoo, הישבה את ליבכם עם פרחים אקזוטיים וצמחייה טרופית יפייפיה. במרחק של 62 ק”מ משדה התעופה ב- Malé, האי הציורי Nalaguraidhoo נחשב כהיפה ביותר בדרום Ari Atoll, והמלון Sun Island לאתר הנופש היוקרתי והמפואר ביותר…

מיקום:  אי הנופש האולטימטיבי, ממוקם בדרום ארי אטול מקום נהדר עבור חופשה במלדיבים לכל מי שרוצה לבלות בכיף.
במלון:  350 חדרים אלגנטיים, כולל 72 בונגלוסים על המים (4 מהן סוויטות נשיאותיות), 218 סופר דלוקס בונגלוסים על המים, 60 דלוקס בונגלוסים על החוף. בחדרים:  מיזוג אוויר, מקלחת, מייבש שיער, מרפסת, מיני-בר, כספת, טלוויזיה בלוויין, גישה לאינטרנט, טלפון. מתקנים ופעילויות:  מסעדות, ברים, ספורט ימי, בריכת שחייה ובריכת ילדים, טניס, כדורסל, משחקי חוף, משחקי וידאו, סקווש, שולחן טניס, חדר כושר, סאונה, מסז’, אירוביקה, ג’קוזי, סלון יופי, דיסקו, מופעי בידור. מרפאה.

מלון Kuredu Island Resort
אתר הנופש Kuredu, הממוקם ב – Lhaviyani Atoll – גן עדן עם חופים לבנים המרוחק 80 קילומטרים צפונה משדה התעופה הבינלאומי של המלדיבים. טוסו כ- 40 דקות במטוס ימי ואתם כאן לחופשה חלומית ומפנקת. טיסה קצרה במטוס ימי משדה התעופה הראשי של המלדיבים אל האי Baa Atoll, תביא אתכם אל ה- Royal Platform של האי עליו ממוקם המלון, שם תחל חופשת החלומות שלכם.

סגור לתגובות.