המלצה על כמה מקומות מיוחדים בסיני

לאחרונה ביקרתי בסיני ואני שמחה לשתף את גולשי האתר מהתרשמותי בכמה מקומות מיוחדים בסיני.
ביר סוויר
35 ק”מ מגבול טאבה, תפגשו ברצועת החוף הארוכה והחולית של ביר סוויר. כל החושות ממוקמות הרחק מהכביש על חוף חולי רך אך לא עמוק במיוחד. חופי ביר סוויר הנם אתר פופולארי בקרב הישראלים בשל הקרבה לגבול ובשל החול הרך והנעים. בחודש האחרון חויבו כל בעלי החושות להזיז את המתחמים שלהם 50 מ’ אחורה מקו המים, כך שהיום אין שם חושות על החוף. אמנם החוף נקי יותר ונעים לשהייה אך בהחלט ייתכן שהעברת החושות תפגום באטרקטיביות המקום.

מרסה מחש אל- אספל
הידועה בכינויה אל מחש, הנה רצועת חוף הממוקמת במפרץ ארוך ופתוח. 43 ק”מ מגבול טאבה. כל רצועת החוף בעלת חוף חולי, רך ונעים. האזור הדרומי מרוחק מהכביש בעוד שחלקו הצפוני צמוד מאוד לכביש. לאוהבי גלישת הרוח, בחלקו הדרומי ממוקם מלון הבונגלוס Bawaki שלחופו לשון חולית המאפשרת כניסה מצוינת לגולשים, בעיקר לגולשי קייט. החושות צפופות וחוסמות מעט את קו החוף, אך למחפשי השקט מקום זה פותח אפשרויות רבות יותר.

טרבין
60 ק”מ מהגבול נמצאת רצועת החוף של טרבין המאופיינת בחוף סלעי, ריכוז של חושות משודרגות- דהיינו, חדרים ממוזגים עם שירותים ומקלחת, מעט חושות קש פשוטות ובזאר ססגוני. לאורך קו החוף הוקמו מסעדות רבות, צפופות, אשר לא מותירות כמעט חוף. החושות וההוסטלים מצויים מעברו של ה”כביש” הראשי. אותו סרי לנקה גלישה כביש הוא בעצם דרך עפר לא סלולה, אך מאוד עמוסה. חלקו הדרומי הנו הומה יותר בשל חנויות המזכרות בהם תמיד ניתן לראות סוחרים ותיירים מתמקחים בלהט. אזור טראבין פונה בעיקר לפלח הטיילים היותר בורגנים, אשר רוצים בנוחיות של מזגן, שירותים ומקלחת ואפשרות לעשות שופינג ולקנות גלידה במכולת הסמוכה. חלקו הדרומי של טראבין כונה הדיונה הקטנה של טראבין, אל תבלבלו אותו עם הדיונה הקטנה של נואיבה אל- מזיינה. מסופר שזריחות הירח בו נפלאות ביותר וכמו כן יש בו קליטה של רשת סלקום. בקצה הצפוני של טרבין מחכה לכם הפתעה- נחיל דרים, מלון צימרים גליליים, במלון 16 צימרים בני 2 קומות כל אחד, בקומה התחתונה סלון ובקומה העליונה חדר השינה והכל מתוחזק בצורה מופתית. במקום יש מועדון צלילה המציע צלילות באזור נואיבה, מעגנה, ראס השטן ואפילו ספארי צלילות יבשתי לגאבר אל בינת (במינימום של ארבעה צוללים).

כתיבת תגובה