רעיונות ליום כיף עם העובדים

יום כיף עם העובדים הוא הזדמנות נהדרת להוציא אותם קצת משגרת העבודה, להשקיע בהם, לאפשר להם לפתח אינטראקציות בין-אישיות שלא על רקע מקצועי ולהזרים בהם אנרגיה חדשה. אם גם אתם כמנהלים מבינים, שימי גיבוש עבור העובדים הם חובה, קבלו כמה רעיונות ליופי של יום כיף עם העובדים שישאיר אותם עם טעם טוב בפה ויגרום להם להגיע לעבודה בבוקר שלמחרת עם חיוך על הפנים.

שלושה רעיונות ליום כיף חוויתי עם העובדים

ימי כיף לעובדים על סגווי: הסגווי הפך לאחרונה לכלי תחבורה פופולארי מאוד במיוחד בטיולים והוא משמש כאמצעי להכיר מקום חדש בשל המהירות שבה הוא נוסע (עד 20 קמ”ש) ומאחר שהנסיעה בו לא יוצרת הפרדה בין “הנהג” אל החוץ. זהו כלי תחבורה דו-גלגלי, מתקדם ומשוכלל שהוא קל לתפעול ושההתנייעות עליו היא חוויה של ממש שמאפשרת להכיר שטח חדש היטב. כדאי שנודה בכך, שטיול שמצריך מאיתנו שוטטות בכוח הרגליים מעייף אותנו בדרך כלל יותר מהר ממה שחשבנו ועל כן יום כיף לחברות על סגווי, יאפשר להספיק לעשות ולראות כמה שיותר כך שהעובדים יתעייפו כמה שפחות.

ספורט אתגרי

קשה למצוא אנשים שלא אוהבים מלונות בסרי לנקה שהאדרנלין זורם להם בדם ושלא מסתתר בהם צד שאוהב הרפתקנות, סיכונים והפתעות. פעילויות ספורט אתגרי לעובדים לא רק יאפשרו להם להכניס ריגוש אל תוך חיי השגרה ויעלו להם צבע על הפנים, אלא הם גם יספקו להם הזדמנות נהדרת לפתח דינאמיקות יוצאות דופן שלא מתאפשר להם לפתח במסגרת העבודה. גלישת גלים עם מצנח, טיול ג’יפים בטבע, צלילת היכרות משותפת לכל העובדים יחד, טיסה חד פעמית בטרקטורון מעופף- כל אלה הן דוגמאות למה שנקרא  “ספורט אקסטרים”, שלא חייבים כושר גופני של אתלט כדי להשתתף בו והמספק הזדמנות לחוות חוויה בלתי נשכחת, שהעובדים עוד ימשיכו לדבר עליה זה עם זה משך תקופה ארוכה.

סדנת צחוק לעובדים

זה נשמע אולי קצת הזוי, אבל כאשר מקדישים לכך קצת יותר מחשבה, סדנאות צחוק הן יופי של אמצעי להחדיר בעובדים קצת “רוח שטות”, לאפשר להם להשתחרר ממתחים וקצת אולי אפילו לחזור לימי הילדות התמימים, שבהם הצחוק תפס מקום מרכזי. משחקי תקשורת היתוליים, התנסות במצבים מצחיקים ועוד משחקי חברה שיאפשרו לעובדים “לצחוק את הרגע”- כל אלה ועוד בסדנאות צחוק.

להקדיש מחשבה לבחירת הפעילות המתאימה

מלבד הרשימה המצויינת לעיל קיימות עוד אינסוף הצעות לימי כיף לעובדים. רצוי להשקיע מחשבה בבחירת האופציה המתאימה ביותר לעובדים, על מנת שהם יוכלו להפיק מהיום המיוחד הזה את המירב ולמען הנאה מקסימאלית שלהם מהפעילות.

כתיבת תגובה