ירח דבש בחול

כל זוג מאוהבים שמתחתן חולם על ירח דבש מיוחד ומקורי, במקום שלא ביקר עד אז, לטייל יד ביד רחוק מכל הלחץ ובלגן שלפני החתונה. השאלה היא איפה ומה לבחור כדי שהכול יהיה מושלם ושיישאר לנצח בזיכרון כתקופה הכי מאושרת בחיים. ברור שהמקום האידיאלי נמצא בחול מפני שהארץ שלנו קטנה, עמוסה, רועשת ומלחיצה מדי כדי להיות המקום המושלם לבילוי ירח דבש. עם לא רוצים לבזבז את הזמן בנסיעות ארוכות, אירופה, קרובה וידידותית יכולה להיות יעד מועדף, נשאר לבחור רק המסלול והמקום הספציפי.
כף לשבת במרפסת של החדר במלון ולהזמין קפה עשוי באמצעות מכונת קפה שרק במלונות טובים יש. פריס, עיר האורות ואמנות, ונציה או ורונה של רומאו ויוליה, ברסלונה של גאודי ופלמנקו, תוסקנה עם נופים מדהימים, שקט ויין מצוין, מלאנו בירת האופנה, שוויץ של הידי עם נופים וטבע מדהים, יש כל כך הרבה מקומות מיוחדים שמאד קשה לבחור ולהחליט.

תלוי בזמן ובתקציב, אירופה יקרה אך ירח דבש זה פעם בחיים או לפחות ככה מעדיפים לחשוב באותו רגע,  ומוכנים לעשות כול מאמץ כדי שיהיה מושלם.  עם הזמן לא מוגבל, וגם התקציב, אפשר להתרחק ליבשת אחרת, אמריקה לדוגמא. ארץ של כול האפשרויות מציע באמת כול האפשרויות בילוי של ירח דבש מושלם. ירח דבש בסרי לנקה יכול להיות בחירה טובה בנוסף את אסטרולוגיה והתרבות הפרגמטי של ההצלחה בכול מחיר, שרק שם אפשר למצוא. דרום אמריקה עם שמחת חיים וריקודים ברחובות, אתרים ארכיאולוגיים מדהימים וטבע אתגרי יכולה להיות אלטרנטיבה טובה ליבשת הצפונית, למי שאוהב פחות את הציוויליזציה של גוגל ופייסבוק.  ולא לשכוח הודו וטילנד אבל שם בטח היה כבר הטיול שאחרי צבא, עם זיכרונות אחרים.

כתיבת תגובה