רומא: טיול מהיר של 3 ימים ומה כדאי לבקר

איטליה היא ארץ תיירותים שכולם מברים בה. אם הגעתם לרומא יש כמה דברים שאסור לפספס. הינה מה אני ראיתי כבטיול של 3 ימים שבאמת לא הספיקו אבל לפחות אפשרי לאומר: הייתי ברומה !!! עלות בנייה של מסלול תלוי באפשרויות ובתקצבי שעומד לרשותינו. לורד ביירון הנקרא רומא כעיר”הנשמה”.עתה אתם אולי, אך התמונה עדיין מעוררת זיכרונות למבקרים בעיר. למרות פחות יעיל ומתוחכם יותר מילנו, פחות הציורי, שהשתמר היטב מאשר פלורנס או ונציה, העיר רומא שיישאר, אחרי המילים של תומאס הרדי, ביותר מחוץ לעיר זמן “.
גבעת הכוליסאום הוא האזור החשובה ביותר אודות אילו יכולים לדבר.נחשבים מייסד העתיקה האגדי עריסתו של רומא,l כגון זה הוא המקום של ההתנחלויות הרומי הראשון מוצג, השביל של בתים אימפריית האוויר עידן הברזל, אשר התגלו בפינה הדרום־מערבית של.
הבתים לא נראים כמו בתים במיאמי כי אירופה היא אחרת. שם, אשר ככל הנראה נסחפים מתוך Astoria, האלה, היא המילה הבסיס של pastors הארמון. בזמן של הרומאים, שהיה מפורסם בפאר שלה. הראשון היה פשוט ביותר מהם דומולוס אוגוסטה. במהלך הרנסאנס, כאשר גל של מבנים חדשים הופיעו בעיר כולה, הגלריה הלאומית של הקרדינל אלכסנדר רכשו חלק גדול טרנספורמציה החוף מתוך הפורום בגנים, הנקרא Orti Farnesiani בגנים מוריקים, גיאולוגי מסודרים סימטרית במים, שומע השיר, ציפורים אשר מציע פנורמה נפלא על רומא. עבור אוהבי שרידים ציוריים כמעט.אזור זה משתרע הבתים המרהיבים

הקיסרים הרומיים, עד הפורום הרומי, אשר הוא אזור אחר, אשר חל משמש בית הקברות של שתושביו הראשונים של לאורך, הייתי במאה השישית לפנה ס על ידי אטרוסקים המלך.פורום – קבור תחת 8 כפות הרגליים של חורבות – היתה ידועה בשם Vaccino קמפו “, מכיוון (הבעלים של אדמה קטנה) לעיתים עד כדי בין ההריסות.אך כיום הוא חושף הרבה מקדשים מרשימים מפלתו, מבני ציבור, טיול בסרי לנקה כיפות ובחנויות. בסוף שלו גבוהה Clivus Palatinus, טיטו di Arco (תוכן טיטוס) שהיא ההרס, בשנת 70 לספירה על ידי הקיסר, ירושלים ובית המקדש הקדוש.
מקדש Tempio di אנטונינו e פאוסטינה הוא דוגמה נפלאה לאדריכלות בשכבות. בהתחלה, היה בית מקדש, שהוקם ב- 141 לספירה על ידי הקיסר אנטונינוס פיוס, ולאחר מכן, בימי הביניים, עבר טרנספורמציה של הכנסייה. במאה ה־ 17 נוספה חזית בסגנון הבארוק, כפי שקרה עם כנסיות אחרות ברומא.
מבחינה בסוגיית סקרה באמצעות שקרים מפוארת Vesta di Tempio (אלת האש הקדושה), הצורה המעגלית, בו שש היו בין הבתולה עם תחזוקה האש הקדושה. אלה אשר היו עוזבים האש של שמאל שלו היו על ידי הכומר, כעונש.

בקצה המערבי של הפורום הערה היא גבוהה, כאשר המפורסם, נואם היו רגילים  קיקרו כדי להפנות ההמונים. הציגו לאחר מותו, במהלך, משעה של אוקטביאן, הראש והידיים של קיקרו היו לאדים כאן. של אחרים דפי צביעה מצד שני, גבוהה הבלעדי קולונה di Foca. במשך מאות שנים הסמל של הפורום, היא הייתה כמתואר בחוק ביירון, ושם מלא של משמעויות עדין, לא שאת המקדש היה מתחת לאדמה. “מימין נמצאת Arco di Settimio Severo.
בסוף סקרה הגפן, בצל פרק, היא גבוהה עמודות יונית שמונה Tempio di Saturno. פסטיבל של האלים, נקרא סאטורנאליה, להפיק את המיטב השנה החגים זכוכית רומית, שבמהלכו היו מציעים מתנות, ושכחת ההבדלים בין מאסטרים העבדים היו. אירוע זה., הנחגג בחורף, היה שיש נוצרים הפסטיבל הפך אותו יותר ולאחר מכן את אחד עבור חג המולד.

מאחורי המקדש, מתוך משמאל עמד, זכות פורטיקו דיי Consenti, Tempio di Tito Vespasiano e ו- Concordia דלה Tempio. Sapaturile שבוצעו בפורומים, יש סרטים לצפייה ישירה הרים אל האור מעל הכביש i סאנטי לוקה e של מרטינה פייטרו דה Cortona, Carcere Tulliano (מאמרטינום; מדי יום פתוח, סגור בין השעות 12-14; תרומה) היה של שבועיים המגוונים ביותר הרומאים. שלט על הקיר מזכיר לי האופן שבו הם ראו שהם לסיים: הרעב , התלייה עינויים או עריפת ראש היה גורלה של רבים מהם האגדה, זה חשוך יחידי רטובים היה המקום שבו פטרוס הקדוש מזלות המרה אלה אשר שמרו במצב קבל, מזרקה של הטירה של כדור הארץ, כך שהוא יוכל מטביל נוצרים חדשים.

תגובה אחת על רומא: טיול מהיר של 3 ימים ומה כדאי לבקר

כתיבת תגובה